søndag 6. juli 2014

Hjerteformet bryllupskort

Så denne bretteteknikken på nettet og fant ut at den ville jeg prøve. Det var ikke vanskelig. Eneste er at kortet ble litt tykt i brettingen på sidene så det ble ikke pynt innvendig.

Skjønte egentlig før jeg monterte alt at det ble for tykt og skulle heller valgt å stemplet hjertene med tekst eller noe på innsiden før jeg limte de på.
Tok ikke sjansen på å stemple etter det var montert da det pleier som regel å gå galt.

Nå vet jeg det til eventuelt neste gang! Det gjelder bare å huske på det. :)

Ønsker å være med på Papirlosjen`s første utfordring: Alt er lov!

Her er mitt bidrag:

Ha en fin dag! :)

5 kommentarer:

  1. Så flott...dette vil jeg prøve også...

    SvarSlett
  2. Så flott bretteteknikk ;) Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring.Hilse DT Belinda

    SvarSlett
  3. Så flott dette var, og artig bretteteknikk. Den har jeg ikke sett før (den må prøves) :-)
    Tusen takk for at du deltar på Papirlosjens aller første utfordring.
    Håper å se deg igjen neste gang!
    Smil fra DT Ane Lene

    SvarSlett
  4. Wow! Dette likte jeg! Må prøve meg på noe slikt en gang jeg også, for dette var flott.
    Jeg vil takke deg for at du deltar på Papirlosjens åpningsutfordring.

    Sommerklem fra Kreatyra

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en koselig kommentar!
Det setter jeg utrolig pris på. :)

Ønsker deg en flott dag! :)