Bestemte meg for å lage en hest. Ser kanskje ut som en rar hund men altså.... det er en hest.
Jeg var litt for nøye med å lime.... den var visst umulig å slå i stykker. *fnise* Tror bursdagsbarnet måtte halshugge pinatahesten!
Men nå vet jeg jo mer om hvordan å lage en pinata hvis jeg må. Ikke for tykk papp og vær litt gnien på lim og teip. :)
Fargene på bildet er litt feil. De er mildere i virkeligheten.
Her er pinatahesten:

Hei og takk for hyggelig besøk og kommentar på bloggen min :-)
SvarSlettSå flotte kreasjoner du lager! Denne var kjempefin, og både båndopptakeren og golfbagen var helt fantastiske! Stilige kort også.
Ha en riktig fin lørdag, jeg titter snart innom igjen :-)