mandag 31. mars 2014

Papirskip

Enda en ting som jeg ikke har lagt ut. Dette laget jeg for kanskje 1 år siden.En av mine bestevenninner har en far som er kaptein. Han fylte rundt tall så da måtte jo kortet være litt ekstra spesielt.
Han måtte få et papirskip! Så da var det bare å sette seg ned å klippe og lime! Heldigvis hadde jeg en mal fra Jan Mcfarlane på et fantastisk skip. Her er linken til malen.

På posen og det lille kortet har jeg laget kapteinstriper.

Her er resultatet:
Ha en fin dag! :)

2 kommentarer:

  1. Papirskipet ditt er veldig flott, og jeg har aldri sett noe lignende. Dersom du kan være interessert i å publisere det i magasinet The Paper Crafting: http://thepapercrafting.com/ kan du ta kontakt på e-post: editor@thepapercrafting.com?

    Mvh.
    Marit Pedersen
    The Paper Crafting

    SvarSlett
  2. Er det virkelig mulig? WOW! Stilig altså - du må virkelig ha en stor dose tålmodighet og pågangsmot. :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en koselig kommentar!
Det setter jeg utrolig pris på. :)

Ønsker deg en flott dag! :)