søndag 5. oktober 2014

Cupcake hamster

Har laget et enkelt kort med digi fra Mo Manning. Det heter "Cupcake hamster".
Du kan finne det her. Har fargelagt med prismacolor.

Vil gjerne være med i utfordringen hos mosdigitalchallenge.blogspot.no  "Clean & Simple!"

Her er mitt bidrag:



2 kommentarer:

  1. I am just in love with this furry little hamster and your pup is really cute too. Fabulous coloring and a great CAS design. Thanks so much for playing along at Mo's challenge!

    SvarSlett
  2. How cute! just love the sentiment <3
    Thanks for joining us over at Mo's digital challenge. Good luck!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en koselig kommentar!
Det setter jeg utrolig pris på. :)

Ønsker deg en flott dag! :)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.