mandag 9. desember 2013

Golfbag

For en stund tilbake ble det bestilt til en dame som er svært glad i golf.
Bestemte meg for å lage en golfbag med to golfkøller i. Golfkøller er ikke så lett å lage fant jeg ut.
Laget også gavepose og et kort.

Golfbag og køller er sprayet med sølvspray.
Jeg gikk ut for å spraye og i min egen lille verden der jeg tenker på alt annet enn det jeg skal gjøre... så klarte jeg selvfølgelig å spraye i motvind.
Føltes ut som jeg svelget hele sprayen og at hele luftrøret var blitt sølvfarget. Såklart ringte jeg giftinformasjonen..... :)

Jeg brukte Martha Stewart Doily Lace - Edge Punch til å lage skulderstropp til bag. Har også brukt den på posen, kortet og bunn og topp på bag.

Fargene på golfkøllene er umulig å se på bildene. Men det er ihverfall lyse lilla, hvit, lyse lilla og sølv. På toppen av golfkøllen er det en "diamant".
Ellers så er det pyntet med blomster, perler og perlenåler.

Her er bilder: 

1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en koselig kommentar!
Det setter jeg utrolig pris på. :)

Ønsker deg en flott dag! :)