mandag 9. desember 2013

Papirsafe

Min mors kusine bestilte en papirsafe av meg. Jeg trodde at det skulle være en enkel oppgave. Det er jo liksom "bare" en firkantet boks.

Vel... det var ikke så enkelt. Å lage alle delene gikk ganske ok men å sette det sammen....!
Oh my... døren var et mareritt! Holdt på å klikke.

Til slutt - etter mye strev og en laaaaang pause fikk jeg det endelig til. :)

Når håndtaket er loddrett så er safen faktisk låst. Med en ispinne. :)
Husker ikke helt målene men tror det var ca 12,5cm x 10cm. Den var ihvertfall mindre enn 15cm x 15cm. Er ganske så stolt av resultatet.

Her er bilder: 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en koselig kommentar!
Det setter jeg utrolig pris på. :)

Ønsker deg en flott dag! :)